22 Ağustos 2014 Cuma

Vazgeçilemeyen değil; vazgeçemeyen kadın olmak istiyorum!

Hep en iyi 2.lerim oldu benim. En sevdiğim ikinci şarkı, en sevdiğim ikinci film, en sevdiğim ikinci şehir, en sevdiğim ikinci kitabım. Vee en sevdiğim ikinci adam güya Babamdı! Hep başka bi adamı daha çok sevme ihtimalini cepte tutarak, dudak payı bırakmıştım işte kendimce tadabileceğim hazların en tepesine...

Daha gidilecek yol olsun, burası son olmasın hayır! hep başka bi kapı, başka bi sokak, başka bi köprü olsun altından geçip, üstünden atlanacak!

Öyle istedim!...

En tepeye varırsan gidilecek yol kalmıyor düstürundan yola çıkarak belki;  ya da sırf içimdeki rahatsızlığın (doyumsuz oburun) dışa vurmuş haliydi!?

Bilmiyorum!

Johnny Deep'i Çukulata filminde izledikten sonra şöyle demiştim Yasemin'e dönüp: Kocam bu olsa kesin aldatmam!!

Lülfedersin canım yaaa! demişti gülerek...

Bu hayatıma giren erkekleri hep aldattığım ya da aldatma potansiyelimin yüksek olduğu anlamına gelmiyor tabi. Ha ama; biriyle beraberken başkasına aşık olmuşluğum var. Doğru.

Kimi kandıracağım ki şimdi?

Oldu, oluyor...belki gene olur!? Bilemezsin ki...İşte bunlar hep insanlık hali...Kimse yemesin şimdi birbirini!

Mevzu şu ki, hayatımın filmi, hayatımın şarkısı, hayatımın şehri hala yok-tu!

İstanbul olsun istiyorum!...

Suç ortağım, dert ortağım, yol arkadaşım, sırdaşım, sevgilim..olsun istiyorum!!!

Evet evet; doğru anladın! sokakta hanfendisi, yatakta fahişesi başka da aklına ne geliyorsa işte!

O kadar seveyim, okadar seveyim ki...bi daha hiç başkasıyla sevişmeyi canım çekmesin istiyorum!

Canı cekmesin demedim bak dikkat edersen!!!

Canım çekmesin dedim.
Sevilmekten ziyade  çok sevmek istiyor canım!
Vazgeçil-e-me-mek değil, vazgeçememek!

Laf aramızda; ben hep vazgeçtim biliyor musun?

Gitmek, kaçmak hep kolayıma geldi benim. Sıkılınca hep kanal değiştirdim.

Gitmek hep daha havalı, daha cool, daha seksi geldi bana.

Sana bi sır vereyim mi?

Oysa ben  hep Bitter Moon'da o adamın ayaklarına kapanan kadın olmak istedim!

Ne sandın?

Ya da  bu kadar gitme meraklısı bi kadın  Pariste Son Tango'yu niye defalarca izlesin!?


Gördüm işte! Hiç saklama.
Dudak büktün, salak salak sırıttın orda.
Benden kaçabilirsin belki, ama kendinden?

Şiişşş!
Gitme!
Gel buraya...! :)

Bembeyaz çarşaflar serdim yatağa...
daha hiç yatılmadı!

Valla...!


2 yorum:

  1. Son zamanlarda (zaman demişsem belki son birkaç yıldır) okuduğum en güzel yazıydı. İyi ki seni takip etmişim.

    Bu arada laf aramızda seni öyle iyi anlıyorum ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim :) En çok da anladığın için..her şeyi anlaşılabilmek için yapmıyor muyuz zaten..

      Sil

hoşgeldiniz

Sabır neydi?

Yaklaşık iki buçuk ay önce bir sabah koşma sevdasıyla uyandım. Rüya görmüş gibi... Blogumu düzenli okuyanlar Hatun'umun da hayatıma bö...