çingeneler zamanı...

Kimliğimden, hatta cinsiyetimden arındım. Başından son anına kadar Parhan'dım!
Babam kaçığın tekiydi, bi gece  dünyamızı başımıza indirdi! Doğrusunu istersen, bu bile  fazla koymadı da...sen öyle "karşıdan" baktığında, ben hep nehrin "öteki" kıyısıydım ya! İşte o biraz koymuş olsa gerek...

Aslında itiraf etmeliyim ki; çok güzel düşlere yattım.
Ne var ki, hep "gerçeğe" uyandım!

Zaman kısa...yol uzun...ben yorgundum!

Başlarda iyi de koştum aslında; çok da haksızlık etmek istemem kendime ama; yolun bi yerinden sonra tavşanın da bi gün,  bi kaplumbağaya yenildiğini unuttum!!!

derken... vuruldum!
nehrin "öteki" kıyısından  "sana  meyilli" düştüm!


Düştüğüm yerden sesleniyorum şimdi sana; dinliyor musun?  
Çok "tarttım" ben içimde...belki nafile!
Doluya koydum almadı, boşa koydum dolmadı.

Dükkan adil olsa  zaten, bu "pazarlık" olmazdı!

Gene de,  ben dene(mişim) hiç  değilse diyorum.

"Sen" peki?

Bi kerecik olsun, o soruya kafanı yordun mu hiç?

- Çocuğunu kimler satar!?!?

-Satmak zorunda olanlar!!! demişti bana Ahmet!

Hani  "dünyayı güzellik kurtaracak-tı"  ?

Sahi! söylediğin şarkıya sen kendin  inandın mı?


Yorumlar

  1. nehrin öteki kıyısında 'sana meyilli' düştüm. Şu cümle tek başına bir kitap, bir hayat dersi. Keşke biz bir adım ona meyil verseydik diyorum. keşke

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarken aklımdan en son geçen şey aslında -ders vermek-
      Bi kere haddim değil onu da geçtim "tercihim" o değil! Ama neyi anlatmak istediğimi anlamışsınız ki benim gönlümde de bu yazıdaki en önemli vurgulardan biri oydu. "öteki" kıyıdayım ama hala "sana" meyilliyim...niye?

      Sil
  2. Gece karanlık orman sessizdi...
    Elinde balta olanın adı katildi artık...
    O kesti ben yaktım ya da rolleri değiştik..
    Ne farkeder...
    Nehrin iki tarafın da da..
    Adımız yalnızlık artık...

    Pazarları hiç sevmem psikolojisiyle ve dahi... birçok etmenle yazılmış sözler bunlar...
    Zira... Sabah olduğunda... yananında, kesileninde yerine yenileri yeşermeye başlar....
    Havadaki pus da dağıldımı meyiller yola dönüşür...
    Yeterki "kayıkçı" başka yerlere götürmesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen gün bi arkadaşım sordu seni bana Özgür. "Özgür kim, tandığın biri mi, arkadaşın mı? ne güzel yazıyor" dedi. Bilgin olsun istedim:)) Belki senin de yazdıkların suya gitmemeli...ne dersin?

      Sil
    2. Burayı bir sohpet odasına çevirmek istemem ama.. suyu seviyorum biliyorsun... daha güzel yerlere götürüyor... her nevi metaryali... bu yazı başkalaşım kaya olmuş..."hatta bek güzel olmuş.. cingen seni" senin için yazarım... gerisi fani... zira ada özgür....

      Sil

Yorum Gönder

hoşgeldiniz

Bu blogdaki popüler yayınlar

Peki'yi kim icat etti?

ERTUĞRUL ÖZKÖK: CENAZEM KİLİSEDEN KALDIRILSIN İSTİYORUM!

Rötarlı: Grinin Elli Tonu