Senin taptığın kitabın Allah'ı kim?


Gündemden düşmüş bi haber. Layığıyla gündem oluşturdu mu onu da bilmiyorum. Ben yeni okudum. Şu bayram tatilini icad edenlerden allah razı olsun. Yoksa internette ne böyle yaya yaya vakit geçirebilir ne de bu hadiseyi bi şekilde duyar idim.

 Ali Ağaoğlu diye bir adam. Geçtiğimiz ağustos ayında bi magazin dergisine "ortanca"sıyla poz vermiş. Bu benim küçük oğlan, bu da "ortanca hanım" deyivermiş.
Allah ıslah etsin. Bu nasıl bir tabirdir, bu nasıl fikir nasıl zikirdir? Ortanca hanım ne demek be adam? Sana mı öfkeleneyim, yanında ağzı kulaklarında poz veren, sana bu izni veren ve  halinden de son derece memnun gözüken o  kadına mı?



                                  FOTOĞRAFTAKİ GERÇEK MAĞDURU BULUNUZ


Bi zaman okuduğum bi kitapta şöyle bi cümlenin altını çizmiştim. Diyordu ki : Karşınızdaki insana, size nasıl davranması gerektiğini siz öğretirsiniz!

Yani diyor ki, kimse size, sizin izin vermediğiniz bir şeyi yapamaz. Ha kendi cürretiyle, fütursuzluğuyla bunu bi kez gerçekleştirebilir; yani başınıza bi şey kazara gelebilir. Ne var ki bu süreklilik arz ediyorsa bunda sizin açık izniniz vardır. Başka bir deyişle ezen ezilen ilişkisinde ezilenin de ezen kadar günahı büyüktür.

Hal böyleyken, o fotoğrafta öyle ağzını yaya yaya poz veren hanımefendi, zavallılığının acizliğinin farkında mı?
Neyi neye değiştiğini biliyor mu?
O arabaya binmese, o evde oturmasa, ayak serçe parmağını, paranın gücü adına birilerine ovalatmasa sahiden de yaşayamaz mı?

Türk dil kurumu sağ olsun. Hayatını kazanmak için,  bedenini satan kadınlara bi isim bulmuş çok şükür. Peki ruhunu satanların karşılığı niye boş?

Gerçek profesyenoller onlar olmasın sakın!


Yorumlar

  1. Çok güzel yazmışsın, eline sağlık arkadaşım, senin bakış açına sahip kadınların çoğalması temennisiyle, sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

hoşgeldiniz

Bu blogdaki popüler yayınlar

Peki'yi kim icat etti?

ERTUĞRUL ÖZKÖK: CENAZEM KİLİSEDEN KALDIRILSIN İSTİYORUM!

Rötarlı: Grinin Elli Tonu