Thor ve gerçek muktedir!?

Filmi dün izledim, bu fotoğraf bugün düştü gazetelere. "Neredeyse filmden daha çok konuşuldu, filmin önüne geçti"başlığıyla birlikte. Önce şunda bi anlaşalım. Thor olağanüstü güzel bi film. Benim gibi fantastik film sevmeyen biri bile ağzının suyu akarak izlediyse, kendinden geçtiyse, dünyanın geri kalanını unuttuysa, sevenlerini düşünemiyorum bile. Hakikaten görsel şölen diye buna derim ben. Zerre kadar da abarttığımı düşünmüyorum. Hatta filmden çıktıktan sonra aklıma Yılmaz Erdoğan'ın bir röportajda söylediği şu cümle geldi. Demişti ki " neler yapıyoruz, hangi konularda nerelere geldik de, gene gidip abilerin yaptığı filmleri izliyoruz!" İçimden cevap verdim: Abiler de yapıyor ama be!
Gene yap(mış)lar! Gidin izleyin demekten başka da ekleyecek tek cümle bulamıyorum.
Gelelim bugüne...Jaimie Alexander'in güzelliğine...Benim beynim bana bunu hep yapıyor. Gördüğü bir fotoğrafı ya da gerçek bir olayı, çağrışım yoluyla,  ille de başka bi şeyle bütünlüyor. İşte Jaimie Alexander'in bu fotoğrafı da bana Ayşe Arman'ın bir yazısında okuduğum şu cümleyi çağrıştırdı. Diyordu ki o yazısında  "Bazen bir çift güzel meme ve bir poponun tüm dünyaya hükmettiğini düşünüyorum!" Çok inandırıcı gelmiş olacak ki, özdeyiş gibi kazımışım hafızama :)
Son günlerde en çok duyduğumuz kelimelerden biri sanırım : muktedir!

Yüzde ellimiz zemberekten boşanmış gibi o gücün, ya da güç sandığı o şeyin rüzgarına kapılmış durumda. Geri kalan da elinde bir düdük "yeter artık" nağmeleri çalıyor. Yeter! Tek muktedir sen değilsin! diye feryat ediyor resmen.
Ben bugün bişey yaptım;  bence siz de yapmalısınız. Size yüzde yüz eğlence vadediyorum. :)
Bi an için  Erdoğan'la Alexander'in bu halini yan yana hayal etmelisiniz. Hırsından başı dönmüş bir adam ve tüm güzelliğiyle yanında arz-ı endam eden bir kadın.

Masal bu ya, Erdoğan'ın ordularıyla Jaimie Alexander'inkiler yarın sabaha karşı, Konya ovasında karşı karşıya gelmiş olsunlar...
Hangisi daha güçlü görünüyor sizce?
İkisini karşı karşıya hayal edince, gerçek "muktedir" kim gibi görünüyor gözünüze?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Peki'yi kim icat etti?

ERTUĞRUL ÖZKÖK: CENAZEM KİLİSEDEN KALDIRILSIN İSTİYORUM!

Rötarlı: Grinin Elli Tonu