Hatuuuun geliyor...!



Selim: Sen o köpeği 6 ay yaşat dile benden ne dilersen!
Müdürüm: Sende o potansiyel var Oya! var var olmasına da, üzülerek ben de 4 ay veriyorum. Sen özgürlüğüne çok düşkünsün. Bi süre sonra, O özgürlüğünü kısıtlamaya başladığında içten içe ona kızmaya başlayacaksın!
Nilgün hanım efendiler : (ki kendisi de müdürüm olur, denizde kum bizde müdür  anasını satayım. topu topu 10 metre karenin içinde kolunu sallasan müdüre çarpıyor)  Al kız Oya! çok çaresiz kaldığında ben yardım ederim sana!
Mete: Selim çok bile süre vermiş, bakamazsın.
İbo : Çok zooor...bi daha düşün.
Yelda: En büyük fobim biliyorsun. Evine gelemem.
Ayfer: Bi daha sana gelemiycem demek ki...
Muhammet: O köpeği alırsan ya açlıktan ölür ya da ilgisizlikten.
Eski manita: Çok zoor...ama ne desem boş biliyorum. Koydun kafaya bi kere! Hatta bu kadar çok istiyorsan ben alayım onu sana!

Savunma vermeyeceğim.
Muhatabı olmadığım suçlamanın niye savunmasını vereyim değil mi?
Meğer ne pis bi imajım varmış gözlerinde:)
Allah esirgesin yani. İnsan düşmanına diyemez bunları yahu! Tamam. Kabul ediyorum. Dost acı söyler ama dost aynı zamanda "bildiğini" söyler. Bilmediğini değil.

Size şu kadarını söylüyorum efendiler: Ya eksik tanıyorsunuz beni, ya da sahiden hiç tanışmıyoruz! diyor...ve asıl konumuza dönüyorum.

Ben bu yıl, yeni yıla bi köpekle gireceğimi bilmiyordum.
Daha bir ay öncesine kadar aklımın ucundan bile geçmiyordu. Dahası bu benim ilk deneyimim sayılır.
Kuş besledim bi de su kaplumbağası. Hepi topu bu. İçinde kedi ya da köpek olan bi evde yaşamadım hiç.
Mızmızlandığında ne yapacağımı bilmiyorum...
Yazı yazarken gelip kucağıma oturmak istediğinde derdimi nasıl anlatacağım onu da bilmiyorum.
Bi sabah uyandığımda karnımın sıcaklığının meğer ondan geldiğini farkettiğim o anda ne olacak?
Eve biraz geç geldiğimde bana nasıl bir muamele uygulayacak?
Hiç bi fikrim yok.
Hepsini yaşayıp görücez...

Ben erkek istiyordum ve de insan ismi koymayı. Ne alaka bilmiyorum işte, öyle esmişti aklıma. Diyelim Ahmet mi koydum? Ahmet efendi diye seslenecektim. Öyle hayal ediyordum...
ama bi kız gelecek.
Çok fettan bişey olacak diye tahmin ediyorum...ve de karakterli.
Ha adı mı?
Hatun olacak.

Hatuuun'um diye seslenicem,
Oooyeee diycek. :)

Bana çok şey öğreticek...hissediyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Peki'yi kim icat etti?

ERTUĞRUL ÖZKÖK: CENAZEM KİLİSEDEN KALDIRILSIN İSTİYORUM!

Rötarlı: Grinin Elli Tonu