2 Mayıs 2014 Cuma

Kocası Mirgün Cabas olan herke(s)e herke(z) demesin!?

Kadına kocası üzerinden değer biçmek diye bi şey var. Bir terazi getirin gözünüzün önüne. Bi kefesine
erkeği koyuyorsunuz diğerine kadını. Erkek ne kadar ağır çekiyorsa, kadının değeri de bu değer üzerinden yükseliyor. Erkek ne kadar hafifse, kadın(cağız!?) da bir o kadar üfle gitsin... O tartı ona göre ayarlanmış çünkü. Başka ölçü bilmiyor.

Kocası Mirgün Cabas olanın hali nicedir? :)

Tuba Ünsal instagramda bir fotoğraf paylaşıyor. Fotoğraf da çocuklarının fotoğrafı ve diyor ki üst yazısında " alışveriş yapıldı, herke(z) kendi halinde."
Sonra gelsin yorumlar...
Algıda seçicilik diye biz buna diyoruz galiba. Dana gibi çarptı gözüme o yorum. Aynen şöyle yazıyordu. " Tuba hanım lütfen ama! herke(z) değil herkes olacak o. Mirgün Cabas gibi bir kocaya rağmen bari siz yapmayın"

Bu ne yahu!?
Tamam o "z" direk batıyor göze. Hiç bi itirazım yok. Hepimizin bi takıntısı var. Bana da ayrı yazılması gereken de'ler da'lar çok batıyor mesela. Bildiğiniz ifrit oluyorum görünce. O z de sana batmış olabilir yavrucum. Ben anlıyorum seni. Vallahi bak! :)

AMAAAa;

"Kocası Mirgün Cabas olan" ne demek be gözünü sevdiğimin insanı? Hayır bi şey değil adım feministe çıkacak. Değilim. Vallahi de değilim billahi de değilim.

Bu başka bi şey. Bu nasıl bir aşağılama yöntemidir? Bakın eleştiri demiyorum. Bu düpedüz aşağılama. Üzerinde öyle bir koca etiketi var diyor sana. Bari ona rağmen yapma!!!

Yok yaaaa!

Daha kötüsünü de söyleyim üstelik. O kadar fotoğrafın içinde o fotoğrafı bulup yeniden bakmak, o kadar yorumun içinde o yorumu bulup kendimi teyit etmek gözümde büyüdü ama; yanlış hatırlamıyorsam o yorumu yapan üstüne üstlük bir kadındı!

Bu size bi şey hatırlatıyor mu???

Bana şunu hatırlatıyor...Sen kendi değerinin farkında değilsen, kendini değerli bulmuyorsan, illa ki bir yancı'ya ihtiyaç duyarsın. Yanında dursun ve seni parlatsın.

Yok öyle üç kuruşa beş köfte be güzelim.

Gücün varsa kendini kendin cilalayacaksın. Senin kendi ışığın yoksa, değil Mirgün Cabas gibi bir koca, feriştahın oğlu gelip yanına dikilse, kimsenin gözünü alamazsın.

Bitti.



dipnot: Geçmiş gitmiş bir olay. Belki haftalar oldu. Yazıp yazmamak arasında çok gittim geldim. Akacak kan damarda durmuyor(muş)! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoşgeldiniz

Sabır neydi?

Yaklaşık iki buçuk ay önce bir sabah koşma sevdasıyla uyandım. Rüya görmüş gibi... Blogumu düzenli okuyanlar Hatun'umun da hayatıma bö...