Hiç aklımda yokken sürekli sekreterimin kalçalarını düşünür oldum!

Bugün ki Hürriyet Kelebek'te bir röportaj var. Davranış bilimleri uzmanı ve yazar Aşkım Kapışmak kıskançlıkla ilgili bir soruya şöyle cevap vermiş. "Aslında kıskançlık olması gereken bi şey, ilişkiyi besler ancak;  bunun dozu kaçtığında ucu çok acayip yerlere gider. Mesela adam şöyle anlatıyor kendini -karım sekreterime kafayı o kadar taktı ki, hiç aklımda yokken kendimi sürekli sekreterimin kalçalarını düşünürken yakalar oldum- diyor."

Aslında kafadan "hadi len! hiç aklında olmayan bi şey böyle mi girdi yani aklına?" demek mümkün. Ben de öyle diyebilirdim. Ama üniversitedeyken bir erkek arkadaşımın benimle paylaştığı bi duygusuyla neredeyse bire bir aynı örnek. Ne yani tesatüf mü gerçekten?

Kız da oğlan da benim çok yakın arkadaşımdı. Bi şekilde denk geldi ikisini tanıştırdım. Gençler anlaştılar sevdiler birbirlerini. :) Flört etmeye başladılar. Sonra yürümedi ilişkileri. Bi yerde koptular. Aradan bir yıl filan geçmişti. Erkek olanla bi yerde oturduk bi şeyler içiyoruz, bi taraftan da dertleşiyoruz. Konu bi şekilde dönüp dolaşıp ilişkilere geliyor. Sonrasında da benim tanıştırdığım kişiyle  yaşadığı hadiseyi anlatmaya başlıyor.

Hiç unutmuyorum çünkü o zaman da çok ilgimi çekmişti bu psikoloji. Aynen şöyle demişti. "Oya! kıza kafayı öyle bir psikopatça taktı ki, kızı resmen zorla aklıma soktu. Hatta lan keşke Oya beni bunla değil de diğeriyle  tanıştırsaymış" demiştim.

Saçmalama oğlum. Ben arabulucu muyum? Ne biçim konuşuyosun sen? Denk geldi tanıştırdım işte, amaç o değildi ki  filan dedim ama; konu da bu değil zaten.

Konu, halk dilinde "eşşeğin aklına zorla karpuz kabuğunu düşürmek" dediğimiz şeyin ta kendisi. 
Böyle bi şey var mı gerçekten? Varsa çok enteresan değil mi?
Bi insanın aklına aslında hiç olmayan biri sırf karşı tarafın abartılı kıskançlığı yüzünden zorla düşebilir mi?
Öyleyse hakkaten çok trajik talihsiz bi durum değil mi? :)

Ki ben doğruluk payına inanıyorum bunun. Bi tarafım şöyle diyor aslında "bırak canım sen de! bilinçaltı diye bi şey var yahu! onun aklımda yok dediği şey aslında bilinçaltında vardır, karşı tarafın tutumu da bunun su yüzüne çıkması için tetikleyici olmuştur sadece."

Bi tarafım da şöyle diyor. "Bal gibi doğru söylüyor. Muhtemelen kadının saplantılı tutumundan sonra adam şöyle düşünüyor. Ulan bizim hatun bu kızda benim görmediğim ne görüyor? Bu kadar kıskanıldığına göre var bi hikmeti de ben mi göremiyorum acaba?" :)

Bu işin şakası. Karikatürüze ediyorum tabi. Doğru cevabı bilmek için hakikaten uzman olmak lazım diycem ama; uzmanı da bunun böyle olduğunu söylemiş işte.

Enteresan.

Sözün özü: Kızlar, hatta erkekler siz siz olun partnerinizi birinden kıskanırken dozunu iyi ayarlayın. Zira bi sabah karşınıza dikilip "Valla hiç aklımda yoktu Aşkım! sen soktun!" demesi içten bile değil.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Peki'yi kim icat etti?

ERTUĞRUL ÖZKÖK: CENAZEM KİLİSEDEN KALDIRILSIN İSTİYORUM!

Rötarlı: Grinin Elli Tonu