SENİ 'DENEK' SEÇTİM PİKAÇU!

Büyüdükçe, acı çekeceğini, baş edemeyeceğini hissettiğin an topuklamayı öğreniyorsun. Hani biraz 'erkekliğin onda dokuzu kaçmaktır' daki gibi bir şey. Baktın yenileceksin, en iyisi savaşma! İyi hoş da bu biraz hayatın "yaşama" butonunu pas geçmek gibi de bir şey. Hatta gibi değil öyle. Öyleyse sıra kaçmadan, hem yaşayıp hem zarar görmemeyi öğrenmekte! Tamam kabul ediyorum. Bu ilkinden biraz daha zor. Ama öğrenebilirsen tadından yenmeyecek bir durum. 
Kaçma!
Yaşa...
Dibine kadar yaşa... 
ama finale geldiğinde de ağlama. 
Sonra bana haber ver.
Sen yaptıysan, ben de yapabilirim demek çünkü bu. 
Evet, eminim. 
Birimiz yapabiliyorsak, hepimiz yapabiliriz!
Aramızdan biri ilk cinayetini işlediğinde, aslında hepimizin katil olabileceğini de ıspatlamıştı çünkü. 
Ama tabi kötü emsal emsal olmaz derler. 
Öyleyse Neil Armstrong'u hatırla. 
Adam Ay'a gitti yahu! 
Benim başım kel değil.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Peki'yi kim icat etti?

ERTUĞRUL ÖZKÖK: CENAZEM KİLİSEDEN KALDIRILSIN İSTİYORUM!

Rötarlı: Grinin Elli Tonu