BAHARI GÖRMEDEN YAZ GELDİ GEÇTİ...

Bu yaz bana bir tuhaf geçti. Yaz desem değil, güz desem değil bir değişik geçti. Hızlı geçti. Ayağım suya hep teğet geçti. Yakınımdan geçti, arkamdan geçti, burnumun tam dibinden geçti... ama içine buyur edemedi. Çünkü hep hazırlıksızdım. Hep koşturuyordum. Hep yapacak bir şeylerim, yetişecek işlerim, bir şeylerim, bir şeylerim... vardı. Aklım doluydu. Sırtım doluydu. Ağırdı. Sertti. Ne yaptıysam da kulak memesi kıvamına getiremedim kendimi. Tenim güneşin altında uzun uzun gevreyemedi... 23 Nisan'lar, 19 Mayıs'lar bile hep çalışarak geçti. Ne gördüysem üçer günden iki bayram gördüm. O da yetmedi. Ama şu var tabii. Durup dinlenmeyince yorgunluğunu da hissedemiyorsun çok. Aslında o açıdan biraz iyiydi. Bir dursam, kalkmak çok zor olacaktı belki. Sizin anlayacağınız bu yaz yatay pozisyonda kedi gibi mırlaya mırlaya esneyemedim hiç. Dikey pozisyonda ve hep tetikte geçti. Derken, eylül de geçti. Dünya zamanıyla hiç işim olmadı ama, iş edinsem kendime yazları esnetirdim. İlkokuldan aklımda kalan o elektrik telleri gibi... Ey zaman! Ne bu hizli tren havası. Bir dur, bir soluklan. Buz gibi bir ayran yapayım sana da, dizimin dibinde iki oya-lan... diyesim var. 
Keşke mümkün olsan!

Yorumlar

  1. Sanırım zamanın da bereketi kaçtı. Ben de kaç zamandır bu yazdan bi'şey anlayamadım diyorum etrafımdakilere. Dolabımda hiç giyemediğim yaz kıyafetleri de, bu yazın yazla alakası olmadığının delili gibi her gün çarpıyor gözüme zaten. Makasla doğrayasım var da hepsini, suçları olmadığını kabul ediyorum çok geçmeden.

    Siz yine iyi durumdasınız hem. O nasıl geçtiğini anlayamadığım yazın bi'kaç gününde tatil yaptım da n'oldu. O çok sevdiğim bronz tenim, evdeki tadilat nedeniyle usatanın, amelenin ve tozun toprağın arasında solup gitti :(

    Böyle olmasındansa, "yatay pozisyonda kedi gibi mırlaya mırlaya esneneyememek" daha iyi bence. Benden siz küçük bir moral olsun bu da ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

hoşgeldiniz

Bu blogdaki popüler yayınlar

Peki'yi kim icat etti?

ERTUĞRUL ÖZKÖK: CENAZEM KİLİSEDEN KALDIRILSIN İSTİYORUM!

Rötarlı: Grinin Elli Tonu